Site içi arama

Localhost'a WordPress kurulumu (resimli)

16 Temmuz 2013 Salı17yorum



WordPress, açık kaynak kodlu, ücretsiz bir blog sistemi. Hatta bu site ve bütün blogspot siteleri bir WordPress ürünü. Bu derste localhost'a WordPress'i nasıl kuracağınızı anlatacağım.

İlk olarak xampp, wamp server gibi programlardan birini indirip yüklemeniz gerekiyor. Çünkü WordPress PHP tabanlı bir uygulama ve PHP dosyalarını çalıştırabilmek için Apache Server gerekmekte.

Bilgisayarınızda Apache yüklü olduğunu düşünerek anlatacağım.

İlk olarak http://tr.wordpress.org/ adresine giderek resimdeki butona tıklayarak güncel WordPress sürümünü indiriyorum.



Şimdi yerel disk c'de xampp klasörünün içindeki htdocs klasörüne gidiyorum.

İndirmiş olduğum WordPress dosyasını açıyorum ve içindeki klasörü tutup buraya atıyorum.


Dosyayı attıktan sonra tarayıcıma giderek localhost/phpmyadmin adresini açıyorum.

Yeni bir veritabanı oluşturuyorum. Benim veritabanımın adı wordpress.

Şimdi kuruluma geçiyorum.

http://localhost/wordpress/ adresine giriyorum. Karşıma aşağıdaki ekran geliyor. İşraetlediğim butona tıklayarak devam ediyorum.

Karşıma gelen ekranda Başlayalım butonuna tıklıyorum.

Daha sonra ise gerekli bilgileri girerek Gönder butonuna tıklıyorum.


Veritabanı bağlantısı sağlandı. Şimdi Kurulum yap butonuna tıklayarak devam ediyorum.



Bu alanda da gerekli bilgileri girerek WordPress'i Kur butonuna tıklıyorum.


Görüldüğü gibi WordPress kurulumumuz başarıyla tamamlandı. Artık giriş yaparak blogunuzu yönetebilirsiniz.


+ yorum + 17 yorum

17 Aralık 2013 12:11

bilig için tşk güzel paylaşım

14 Aralık 2014 10:17

bilgiler paylaştıkça çoğalır teşekkürler bilgi için

2 Nisan 2015 08:33

Çok güzel paylaşım teşekkürler

Uzun zamandır araştırmasını yaptığım bu konu üzerine artık tarafınızdan bilgi sahibi oldum diyebilirim. Konu hakkında ki açıklayıcı paylaşımınız için teşekkür.

9 Eylül 2015 16:29

İnternet işlerinden anlamadığım için wordpress kurulumu yapmaktan korkuyordum. Sanırım bu paylaşımınızdan sonra wordpresi kendim kurabileceğim. Teşekkürler aydınlattığınız için.

21 Şubat 2016 15:03

Faydalı oldu teşekkür ederim.

İkitelli Demirdöküm Servisi verdiğiniz bilgiler çok faydalı oldu web sitelerimizde uygulayacağız çok teşekkür ederiz

23 Temmuz 2016 16:15

cok güzel bir blog

31 Ekim 2016 14:05

Wordpress  kurulumu yapmaktan herkes te olduğu gibi bende de endişeler vardı  ancak vermiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda sıkıntı olmayacak diye düşünüyorum teşekkürler hocam 

2 Kasım 2016 09:33

bilgi için saol admin

20 Aralık 2016 08:06

Böyle güzel bir yazı için iftiharlarımızı sunarız, sürekli olarak sitenizi ziyaret edip diğer yazılarınızıda okumaktan mutluluk ve keyif duyuyor olduğumuzu belirtmek isteriz. ankara evden eve nakliyat ekibi olarak daima sizlerin paylaşımlarınızı okuyacağımız için çok mutluyuz. Ayrıca Yazınısı Google+ Profilimizde ve gerkeli sosyal hesaplarımızda paylaştık. Kontrolünü yapabilirsiniz. Sürekli ve güncel olarak sizlerin yazılarınızı paylaşımda bulunmaktan ayrıca mutluluk duyuyoruz.

27 Aralık 2016 10:08

Böyle bir güzel web sitesi için sizlere binlerce kez teşekkür ederiz. Tam anlamıyla profesyonel ve kaliteli bir hizmet vermektesiniz. Sürekli ve Sık sık Web Sitenizi Ankara Evden Eve Nakliyat firması olarak takip etmekteyiz. Ve En önemlisi sizleri her gördüğümüzde çeşitli sosyal mecralarda paylaşıyor olmamız. Örneğin Google+ ve Platformlarda Sürekli Paylaşımlarımızı Eksik etmeden yapmaktayız. Şimdilik saygılarımla kendinize iyi bakmanız dileğimle.

6 Şubat 2017 13:27

verdiğiniz bilgi güzel teşekürler

22 Şubat 2017 18:43

Teşekkürler. Sayenizde bir şey öğrendik. Yabancı diziler

22 Şubat 2017 18:45

Çok teşekkürler.Kadın Sağlık

Yorum Gönder
 
Copyright © 2014. Bilgisayar Mühendisliği Öğrenci Blogu - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger