16 Temmuz 2013 Salı

Localhost'a WordPress kurulumu (resimli)

37 comments


WordPress, açık kaynak kodlu, ücretsiz bir blog sistemi. Hatta bu site ve bütün blogspot siteleri bir WordPress ürünü. Bu derste localhost'a WordPress'i nasıl kuracağınızı anlatacağım.

İlk olarak xampp, wamp server gibi programlardan birini indirip yüklemeniz gerekiyor. Çünkü WordPress PHP tabanlı bir uygulama ve PHP dosyalarını çalıştırabilmek için Apache Server gerekmekte.

Bilgisayarınızda Apache yüklü olduğunu düşünerek anlatacağım.

İlk olarak http://tr.wordpress.org/ adresine giderek resimdeki butona tıklayarak güncel WordPress sürümünü indiriyorum.



Şimdi yerel disk c'de xampp klasörünün içindeki htdocs klasörüne gidiyorum.

İndirmiş olduğum WordPress dosyasını açıyorum ve içindeki klasörü tutup buraya atıyorum.


Dosyayı attıktan sonra tarayıcıma giderek localhost/phpmyadmin adresini açıyorum.

Yeni bir veritabanı oluşturuyorum. Benim veritabanımın adı wordpress.

Şimdi kuruluma geçiyorum.

http://localhost/wordpress/ adresine giriyorum. Karşıma aşağıdaki ekran geliyor. İşraetlediğim butona tıklayarak devam ediyorum.

Karşıma gelen ekranda Başlayalım butonuna tıklıyorum.

Daha sonra ise gerekli bilgileri girerek Gönder butonuna tıklıyorum.


Veritabanı bağlantısı sağlandı. Şimdi Kurulum yap butonuna tıklayarak devam ediyorum.



Bu alanda da gerekli bilgileri girerek WordPress'i Kur butonuna tıklıyorum.


Görüldüğü gibi WordPress kurulumumuz başarıyla tamamlandı. Artık giriş yaparak blogunuzu yönetebilirsiniz.


If You Enjoyed This, Take 5 Seconds To Share It

37 yorum:

Ankara evden eve nakliyat dedi ki...

bilig için tşk güzel paylaşım

evden eve nakliyat ankara dedi ki...

bilgiler paylaştıkça çoğalır teşekkürler bilgi için

ankara evden eve dedi ki...

Çok güzel paylaşım teşekkürler

eskişehir çilingir tepebaşı dedi ki...

Uzun zamandır araştırmasını yaptığım bu konu üzerine artık tarafınızdan bilgi sahibi oldum diyebilirim. Konu hakkında ki açıklayıcı paylaşımınız için teşekkür.

www.eskisehircilingir.net dedi ki...

İnternet işlerinden anlamadığım için wordpress kurulumu yapmaktan korkuyordum. Sanırım bu paylaşımınızdan sonra wordpresi kendim kurabileceğim. Teşekkürler aydınlattığınız için.

Bandırma Web Tasarım dedi ki...

Faydalı oldu teşekkür ederim.

ikitelli demirdöküm servisi dedi ki...

İkitelli Demirdöküm Servisi verdiğiniz bilgiler çok faydalı oldu web sitelerimizde uygulayacağız çok teşekkür ederiz

ayhan yaman dedi ki...

cok güzel bir blog

ikitelli çilingir dedi ki...

Wordpress  kurulumu yapmaktan herkes te olduğu gibi bende de endişeler vardı  ancak vermiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda sıkıntı olmayacak diye düşünüyorum teşekkürler hocam 

ankara nakliyat dedi ki...

bilgi için saol admin

Ankara Evden Eve Nakliyat dedi ki...

Böyle güzel bir yazı için iftiharlarımızı sunarız, sürekli olarak sitenizi ziyaret edip diğer yazılarınızıda okumaktan mutluluk ve keyif duyuyor olduğumuzu belirtmek isteriz. ankara evden eve nakliyat ekibi olarak daima sizlerin paylaşımlarınızı okuyacağımız için çok mutluyuz. Ayrıca Yazınısı Google+ Profilimizde ve gerkeli sosyal hesaplarımızda paylaştık. Kontrolünü yapabilirsiniz. Sürekli ve güncel olarak sizlerin yazılarınızı paylaşımda bulunmaktan ayrıca mutluluk duyuyoruz.

Ankara Evden Eve Nakliyat dedi ki...

Böyle bir güzel web sitesi için sizlere binlerce kez teşekkür ederiz. Tam anlamıyla profesyonel ve kaliteli bir hizmet vermektesiniz. Sürekli ve Sık sık Web Sitenizi Ankara Evden Eve Nakliyat firması olarak takip etmekteyiz. Ve En önemlisi sizleri her gördüğümüzde çeşitli sosyal mecralarda paylaşıyor olmamız. Örneğin Google+ ve Platformlarda Sürekli Paylaşımlarımızı Eksik etmeden yapmaktayız. Şimdilik saygılarımla kendinize iyi bakmanız dileğimle.

ankara nakliyat dedi ki...

verdiğiniz bilgi güzel teşekürler

Unknown dedi ki...

ankarada nakliyat-
ankara evden eve nakliyat-
ankara nakliye -
ankara evden eve nakliye -
nakliyat ankara -
ankara taşımacılık -
ankarada evden eve nakliyat

Yabancı diziler dedi ki...

Teşekkürler. Sayenizde bir şey öğrendik. Yabancı diziler

kadın dedi ki...

Çok teşekkürler.Kadın Sağlık

kore dizileri dedi ki...

kore dizileri

Vajinismus Tedavisi dedi ki...

Bence host dosyası değişimi sağlayarak site yapılmalı. Localhost ta bazen online a taşıdığımızda sorunsuz çalışmamakta en azından host dosyası değişiminde sorunsuz çalıştığını %100 görebiliriz.

Dershaneler dedi ki...

Uğraşınız ve bilgilendirmeniz için teşekkürler.

Ankara evden eve nakliyat dedi ki...

Verdiginiz bilgiler için teşekkür ederim

Ankara evden eve nakliyat dedi ki...

Verdiginiz bilgiler için teşekkür ederim

Evden Eve Nakliyat dedi ki...

Program gerçekten güzel tşk

Ankara dekorasyon dedi ki...

Hocam her şey mükemmel

Eryaman evden eve nakliyat dedi ki...

Ben sorun oluşacağınıı düşünmüyorum

Batıkent evden eve nakliyat dedi ki...

Açıklama için teşekkürler

Çayyolu evden eve nakliyat dedi ki...

Bu değerli yazı için sağolun

Altındağ evden eve nakliyat dedi ki...

Başarılar dilerim teşekkürler

Keçiören evden eve nakliyat dedi ki...

Memnunuz genel olarak

Yenimahalle evden eve nakliyat dedi ki...

Saygılar

Etimesgut evden eve nakliyat dedi ki...

Aydınlatıcı bilgiler için teşekkürler

Çankaya evden eve nakliyat dedi ki...

Bende bu konuda terettüt içindeyim hayırlısı

Mamak evden eve nakliyat dedi ki...

Her hangi bir sorun oluşacağını sanmıyorum

Hatay evden eve nakliyat dedi ki...

Hatay dan selamlar bilgilendirme için teşekkürler

Ankara evden eve nakliyat firmaları dedi ki...

Sağol kardeşim bilgilendirme için başarılar dilerim

Çankaya nakliyat dedi ki...

Teşekkürler bu konuyu ele aldığınız için saygılar

Blog Adresleri dedi ki...

WordPress açık kaynak kodlu olması ve eklenti – tema özelliklerinden dolayı kimi zaman saldırılara açık hale gelebilir. Öte yandan şifre denemeleri ile yönetim paneline erişmek isteyen kötü karakterli insanların da varlığını göz önünde bulundurabiliriz. Default olarak wp-login veya wp-admin üzerinden yönetim paneline erişebildiğimiz için eğer bu dizini değiştirmezsek herkese açık bir giriş ekranı ile karşılaşırız. Bu açığı kapatmak için ise genellikle WordPress Giriş Denemesi Sınırlama özelliği kullanılır.
https://www.dogushan.com/wordpress-giris-denemesi-sinirlama-yonetim-paneli/

Markus dedi ki...

Antalya travesti arkadaşlık sitelerine bir yenisi daha eklendi. Bu travesti arkadaşlık sitesinin asıl amacı lgbt bireylerinin sosyalleşmesi ve güzel arkadaşlıklar kurmalarını hedefliyor. Üstelik sadece Antalya değil bünyesinde Alanya travesti, Manavgat travesti gibi popüler yerleri de barındırmaktadır.

Sitenin Genel Özellikleri

Öncelikle Alanya travesti sitenin en dikkat çekici yani yönetilebilir bir arayüz  ve tamamen mobil uyumlu olması dikkatimizi çekiyor. Bunun yanı sıra site içerisinde duyuru, hakkında kısımları, youtube video bölümü, yorum bölümü ve sayaç sistemi gibi özelliklerde yer alıyor.

Kimleri Hedefliyor?

Sitemizin genel hedefi lgbt bireylerini hedef almaktadır. Eşcinseller için olan sosyal medya siteleri neredeyse hiç yok bunun sebebi ise tib tarafından sürekli kapatılmasıdır.