24 Şubat 2014 Pazartesi

PostgreSQL'de yeni veritabanı oluşturma

Leave a Comment
Bu yazıda PostgreSQL'de yeni veritabanı oluşturmayı anlatacağım. Bir önceki PostgreSQL nedir? PostgreSQL kurulumu nasıl yapılır? başlıklı yazımda PostgreSQL kurulumunu anlatmıştım. Şimdi de kurulumdan sonra yüklenen pgAdmin III programı yardımıyla veritabanı oluşturma işlemini anlatacağım.

Kurulumdan sonra yüklenmiş olan pgAdmin III programını çalıştırıyorum.


Program açıldığında, kurulum sırasında oluşturduğumuz şifreyi girmemizi istiyor. Bu şifreyi girerek OK butonuna tıklıyorum.


Sunucuya bağlandım. Şimdi sol menüde Databases sekmesine sağ tıklayarak New Database... diyorum.


Karşıma gelen ekranda veritabanı adını resimdeki gibi giriyorum ve OK butonuna tıklayarak veritabanını oluşturmuş oluyorum. Dilerseniz Owner sekmesinden veritabanının sahibi olan kullanıcıyı belirleyebilirsiniz.


Böylelikle veritabanımı oluşturmuş oldum.

If You Enjoyed This, Take 5 Seconds To Share It

0 yorum: