3 Kasım 2013 Pazar

C# for döngüsü ile ComboBox içine sayı yazdırma

Leave a Comment
Bu yazıda ComboBox içerisine for döngüsü ile sayıları yazdırmayı anlatacağım. Çok çeşitli durumlarda kullanmanız gerekebilir. Örneğin plaka kodlarını yazdırmanız gerektiğinde kullanabilirsiniz. Ben de bu yazıda 1-81 arası sayıları yazdıracağım.

İlk olarak projemi oluşturuyorum ve bir ComboBox ekliyorum.


Form1_Load içerisine gidiyorum ve kodlarımı yazmaya başlıyorum.

i=1 den başlayarak <=81 olana kadar i'nin 1 arttığı for döngüsü oluşturuyorum.

Yeni item eklemek için de comboBox1.Items.Add komutunu kullanıyorum.

 for (int i = 1; i <= 81; i++)
            {
                comboBox1.Items.Add(i);
            }

Programı çalıştırdığımda aşağıdaki gibi itemların listelendiğini görüyorum.



If You Enjoyed This, Take 5 Seconds To Share It

0 yorum: